Jak reklamować zakupiony towar?


Zdarzyła się przykra sytuacja i musisz reklamować zakupiony towar? Pomożemy Ci przejść ten proces jak najwygodniej dla Ciebie. Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji postępuj według tej instrukcji. Zacznij od wypełnienia formularza reklamacji (pobierz). Wypełnij konieczne pola, a w miejscu "opis wady" opisz problem z naszym produktem. Umieść reklamowany towar wraz z formularzem i paragonem w zabezpieczonej przez Ciebie paczce i wyślij na adres SO! ul. Rakowicka 23, 31-510 Kraków. Gdy tylko paczka dojedzie do nas zajmiemy się ekspresowo Twoją reklamacją.

Pierwszą metodą rozwiązania reklamacji jest naprawa uszkodzeń lub wymiana towaru na nowy. Jeżeli te warianty uznanej reklamacji będą niemożliwe - zwrócimy Ci kwotę transakcji przelewem bankowym.

Pamiętaj! Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem. Towar, który reklamujesz powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Koszt odesłania towaru ponosi klient.


Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie pod adresem mailowym: kontakt@sokrakow.pl

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl